Subject: RE: Zpráva

From: [email-masked]
Date: Wed, 29 Jun 2005 11:55:38 +0200

Dobrý den pane Marku, 
především Vám gratuluji a doufám že je vše již v pořádku!

Všechny podklady přinesu vytištěné v dostatečném počtu pro všechny 
přítomné. Popelnice bych tedy nechala na Vás, já přednesu zprávu k.k. 
(pokud k ní máte nějaké výhrady nebo připomínky, dejte mi ještě vědět).

Zpráva k.k. patrně vyvolá značnou nelibost představenstva, ale nějak si to 
nedokážu odpustit (myslím zmínku o převodu za 2.300 Kč/m2), pokládám to za 
povinnost k.k. podle stanov.

Budu ráda když přijdete. Ve věci odkupu pozemku by se stejně neměla (a 
snad ani nebudou moci) již přijímat nějaká závazná rozhodnutí.

Schůze je dnes od 18h00 u p.Ovečky. 

J.S.   

"Zdenek Marek" <[email-masked]> 
29.06.2005 10:55

To
<[email-masked]>
cc

Subject
RE: Zpráva

Dobré dopoledne paní Skřivánková, omlouvám se za pozdní odpověď. Prožil 
jsem pondělí v Podolí porodnici a včera jsem tam byl taktéž celý den, 
protože moje paní měla určité komplikace. Nyní již je situace lepší a na 
schůzy tedy příjdu. Návrh na přemístění popelnic klidně přednesu. Prosím v 
kolik začíná dnes schůze?
 
S pozdravem
 
Zdenek Marek 
-----Original Message-----
From: [email-masked] [mailto:[email-masked]]
Sent: Tuesday, June 28, 2005 5:03 PM
To: [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]
Subject: Zpráva

Dobrý den, 
v příloze zasílám 
- upravený předchozí zápis z jednání k.k. , nahrazuje předchozí 

- zprávu k.k. k přednesení na členské schůzi jak jsme ji včera ladili s 
p.Ovečkou.   
Snad zítra budu mít ještě další info od Prahy 2. 
Jsem samozřejmě otevřena zapracování Vašich kometářů. 

- návrh pro přemístění popelnic. Kopii jsem včera večer dala p.Pokornému 
do schránky BD. Uvítala bych, kdyby se přednesení tohoto návrhu chopil 
někdo z Vás. 

Můžeme se sejít dnes večer? 

Pane Marku, dejte prosím vědět alespoň po telefonu, včera jsem od Vás 
nedostala žádnou odezvu. Případně aspoň zítra. Jsem na mobilu  v podstatě 
kdykoliv. 

Děkuji a zdravím,

J.S.