Subject: Re: Maja

From: [email-masked]
Date: Tue, 22 Mar 2005 11:01:24 +0100

Ahoj Libor!

Na uvod Ta chcem pozdravit, prepac dost neskoro sa ozyvam. Ako sa Ti dari?
Pracujes este v Jaboku?
Ja sa mam inak fajn stale cestujem, takze k pocitacu sa nedostanem casto.
Nechodis niekedy cez Bratislavu?
Bola by som rada, keby sme sa mohli vidiet. A ako sa dari Tebe, čo máš
nové. Roky nám utekajú ako voda. Takmer 13 rokov sme sa nevideli. Prajem Ti
požehnané sviatky. Často si na Teba spomeniem, na moje pekne časy v Passau
odhliadnuc od zlých spomienok na Topoľčany. Ale myslým, že ak by ľudia
hľadali spôsob nie vždy dvovod ako sa to neda urobiť lepšie, môj život bol
o túto skúsenosť chudobnejší.

Zdraví Ťa !
Maja

**********************************************************************
This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed. If you have received this email in error please notify
[email-masked].
This footnote also confirms that this email message has been inspected
by SOPHOS Antivirus for the presence of computer viruses.
**********************************************************************