Subject: Fw: recenz

From: "Mirej Ryskova" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jun 2005 14:02:36 +0200

Posílám, myslím si, trefnou recenzi.
Mirej

----- Original Message -----
From: "julo pavelcik" <[email-masked]>
To: "košák" <[email-masked]>; "gustav" <[email-masked]>; "radim"
<[email-masked]>; <[email-masked]>; <[email-masked]>;
"martas" <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 22, 2005 10:50 AM
Subject: recenz

Vážení,

zasielam Vám neskrátenú recenziu Halíkovho diela "Co je bez chvění, není
pevné" od Š.H. z CMTF UP.
Stojí za prečítanie

S pozdravom

julo
____________________________________________________________
http://www.listicka.cz