Subject: Prihlaseni monitoringu tisku TS CBK

From: Martin Horálek <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Nov 2004 17:41:24 +0100

Vážení odběratelé monitoringu,

dnes se na Vás obracím již podruhé. Pro řešení problémů s rozesíláním
monitoringu je na internetové adrese http://straton.cz/cbk/  vytvořen
automatický systém, kde je možné se přihlásit k odběru zvoleného typu
monitoringu. Systém je zcela nový. Omluvte prosím proto grafiku a umístění.
Pokud bude vše pracovat bez problémů, bude zařazen tento "robot monitoringu"
na stránky Tiskového střediska. Současně prosíme o zaslání  zprávy v případě
problémů na adresu [email-masked], [email-masked]. 

Děkuji Vám všem za trpělivost a laskavou shovívavost. Doufám, že provedené
změny budou znamenat zlepšení servisu TS ČBK do budoucna (možnost odhlásit a
přihlásit monitoring pro uživatele dle jejich aktuální potřeby - krátkodobé
odhlášení v průběhu dovolené apod.).

S upřímným pozdravem všem

                                                    Martin Horálek 

Mgr. Martin Horálek 
Tiskové středisko České biskupské konference 
tel: +420 220 181 431, +420 602 590 467 
e-mail: [email-masked]