Subject: Re:

From: [email-masked]
Date: Wed, 29 Jun 2005 13:49:33 +0200

Dobrý den,
děkuji za zaslání zápisu z 2005.

Účetní poklady dnes vrátím.
Ani se už nebudu ptát, jak to že paní Karadžovové bylo dovoleno platit 
nájem nepravidelně... Nevidím v tom zásadní problém, věřím že podobně 
vstřícné by představenstvo bylo i k jiným členům.

Zápis ze schůze 10.5.2004 (viz příloha) jsem svého času vyhotovila cca do 
10 dnů a předala jak Vašemu panu otci, tak paní Urbanové a p.Markovi. Pí 
Urbanová a p. Marek k němu neměli výhrady. Opravdu mě nenapadlo nechávat 
si podepsat předání zápisu paní Urbanovou. Zápis nebyl paní Urbanovou 
podepsán protože k němu měl výhrady Váš p.otec.  To se samozřejmě může 
stát a necítím se tím nijak dotčena, navrhla jsem tedy že zápis doladím, 
on ale trval na přepsání vlastní, rukou psané verze, což jsem pochopitelně 
odmítla.  Zápis jsem konzultovala s p.Markem i s právníkem a z formálního 
hlediska je v pořádku, odmítání tohoto zápisu lze chápat  jako projev 
nezájmu o konstruktivní spolupráci. 

Za zapisovatelku jsem zvolena nebyla (zapisovatel zvolen nebyl vůbec), 
nabídla jsem se z vlastní ochoty, takže po následujícím vývoji (neochotě 
se se mnou bavit) jsem předpokládala, že zápis vyhotoví p.Pokorný st.

To všechno moc dobře víte, zápis jsem Vám posílala cca před 2 měsíci, 
odpověděl jste mi ironicky že mě nebudete učit psát zápis.

Z neexistence zápisu tedy nelze obviňovat mě. 

Myslím, že není nic jednoduššího než můj zápis akceptovat, případně 
upravit a doplnit, nahradit jméno paní Urbanové jménem Vaším a dodatečně 
ho podepsat.

Zdravím
J.S.

Zdeněk Pokorný <[email-masked]> 
28.06.2005 21:29

To
Skřivánková <[email-masked]>
cc

Subject

Dobrý večer,
Posílám Vám požadovaný zápis ze schůze členů z 18.04.05.
Zápis z 10.5.04 jste měla s Vaším souhlasem vypracovat a nechat podepsat 
představenstvem. Bohužel v dokumentaci od paní Urbanové není.
 
Paní Karadžovová platila nepravidelně, proto ta částka.
Prosím o vrácení účetních dokladů, které Vám poskytl otec proti Vašemu 
podpisu, nejlépe zítra 29.06.05(nemáme kopii), které jste před měsícem 
slíbila vrátit do 14-ti dnů…
Po prostudování dokumentů, které jsem poskytl p.Markovi prosím též o 
jejich vrácení do týdne.
S pozdravem Pokorný Z.

avast! Antivirus: Odchozi zprava cista. 
Virova databaze (VPS): 0526-1, 28.06.2005
Testovano: 28.6.2005 21:29:26
avast! - copyright (c) 1988-2004 ALWIL Software.