Subject: Kontakty na zamestnance

From: Petr Simunek <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Oct 2004 16:10:05 +0200

Dobry den,
na vcerejsi schuzce ohledne webovych stranek bylo konstatovano, ze 
existuji problemy s kontakty na zamestance.
Dle meho nazoru bychom to nyni meli delat takto:

1) Ekonomicke oddeleni necha noveho zamestnance (i dohodare) vyplnit 
dotaznik, kam zamestnanec muze uvest sve soukrome kontaktni udaje a 
podepise, ze je predava k internimu uziti zamestnavatele.
2) Tyto kontaktni udaje a udaj o zarazeni na katedru nebo oddeleni preda 
ekonomicke oddeleni spravci site a kacelari dekana (Veronice).
3) Spravce site vytvori pro noveho zamestnance elektronickou adresu 
[email-masked]. Nedomluvi-li se zamestnanec se spravcem site 
jinak, presmeruje ji hned na jeho soukromou adresu. Spravce site 
zodpovida za zarazeni do seznamu [email-masked] pripradne i 
[email-masked].
4) Kancelar dekana doplni udaj o cisle mistnosti a telefonni lince a 
tyto informace postoupi Studijnimu oddeleni.
5) Studijni oddeleni zapise noveho zamestnance do weboveho univerzitniho 
systemu zamestnancu a pracovist (bez soukromych udaju).

Pri ukonceni pracovniho pomeru nebo dohody projde informace stejnou cestou.

Pokud mate napad, jak to delat jednoduseji, aby nadale nevladl chaos, 
napiste mi.
Diky
Petr