Subject: Otevíráme knihovnu na Vašem stole

From: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jun 2005 15:42:54 +0200

Vazeni pratele,

radi bychom Vas pozvali do nasi nove knihovny. Nemusite nikam bezet. 
Staci, kdyz si na svem pocitaci nalistujete knihovna.cestadomu.cz a 
muzete si nasi paliativni knihovnu prohlednout. Pokud se vam nejaka 
knizka zalibi, muzete si ji rezervovat a pak u nas ve skutecne knihovne 
vyzvednout. Adresa zacina byt po mnohamesicni priprave pristupna 
dnes rano. Vejdete!

Doufame, ze nas skromny, ale velmi specializovany fond Vas nejakou 
knizkou oslovi. 

Za tipy na knihy, ktere v knihovne nenajdete, budeme velmi vdecni, pani 
knihovnice Stepanka Rysava sidli na adrese [email-masked].

Tesime se na Vasi virtualni i skutecnou navstevu a prejeme pekny den

za Cestu domu
Martina Spinkova

Vznik knihovny je podporen z programu Phare - EU

---------------------------------------------------------------------
Take v roce 2005 muzete Domaci hospic Cesta domu podporit 
darcovskou sms. 
Za odeslani sms ve tvaru DMS CESTADOMU na cislo 87777 
zaplatite 30Kc + DPH (tj. 35,70Kc). Cesta domu obdrzi 27 Kc. Pomuzete
umirajicim a jejich rodinam, které se o ne doma staraji. 
Dekujeme! 
-----------------------------------------------------------------------
Hospicove obcanske sdruzeni Cesta domu 
Bubenská 3, 170 00 Praha 7
http://www.cestadomu.cz, tel.: +420 776 065 696