Subject: Pozvanka na seminar Paliativni pece v CR 15. 2. 05

From: "Cesta domu" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jan 2005 16:20:12 +0100

Dobry den,

radi bychom Vas pozvali na seminar
Paliativni pece v CR (vychodiska, inspirace, nadeje),
ktery porada Vybor pro vzdelavani, vedu, kulturu, lidska prava a petice,
jeho predseda, senator Mgr. Vaclav Jehlicka, a obcanske sdruzeni Cesta domu
za financni podpory Nadace Open Society Fund Praha 15. unora 2005 od 10:00
do 13:00 hod v Jednacim sale Senatu Parlamentu CR, Valdstejnske nam 4,
Praha.

Cilem seminare je zverejněni vysledku projektu Paliativni pece v CR,
prezentace publikaci vydanych v ramci tohoto dvouleteho projektu a odborna
diskuse nad vybranymi tematy.

Tesime se na Vasi ucast, doufame v podnetnou diskusi, ktera pomuze hledat
cesty ke zlepseni pece o umirajici v CR a prejeme klidne zimni dny

za Cestu domu a tym projektu

Martina Spinkova
vedouci projektu

(Podrobnosti najdete v priloze, program seminare Vam vcas zasleme.)