Subject: Knihovna Cesty domu

From: Cesta domů <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Nov 2004 12:46:12 +0100

Mili priznivci Cesty domu,

v brzke dobe se chysta zprovozneni knihovny Cesty domu.

V priloze posilame prosbu o radu a pomoc pri budovani knihovniho fondu. 

Dekujeme za podporu a prejeme klidny podzimni cas.

za Cestu domu

Eva Mokrejsova

----------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------

Od 20.zari do konce roku 2004 muzete podporit Domaci hospic Cesta domu
darcovskou sms. 

Sms ve tvaru DMS CESTADOMU poslete na cislo 87777.

K tarifni cene vasi sms bude pripoctena castka 30KC + DPH, Cesta domu obdrzi
27 Kc.

Pomuzete umirajicim a jejich rodinam, které se o ně doma staraji.

Dekujeme! 

Další informace na www.cestadomu.cz <http://www.cestadomu.cz/>  a
www.darcovskasms.cz <http://www.darcovskasms.cz/>