Subject: členská schůza

From: [email-masked]
Date: Thu, 23 Jun 2005 10:54:30 +0200

Dobrý den pane Pokorný,
v souvislosti s konáním členské schůze příští středu, chtěla bych Vás za
kontrolní komisi požádat o následující:

- Hlavní účetní kniha: vysvětlení položky Karadžovová úhrada nájmu 03,
březen 2004, částka 21.804, a položek dobírka Urbanová, dobírka
Pokorný,září 2004, obě částky 14.400

- výroční zpráva bytového družstva (ta která se bude předkládat členské
schůzi ke schválení)

- zápisy z členských schůzí 18.4.2005 a 10.5.2004

- k okopírování smlouvu s Prahou 2 stanovující podmínky pronájmu pozemku

- zařadit do programu členské schůze návrh k.komise ohledně umístění
popelnic-dodám ve vytištěné podobě (text viz níže).

Dejte mi prosím vědět kdy mi můžete uvedené dokumenty předat.

Děkuji Vám za spolupráci,
s pozdravem
J.Skřivánková

-----------------------------------------
Popelnice ? návrh na přemístění z vchodové chodby

Informace zjištěné u Komwagu, květen 2005.

Pokud se popelnice nosí na vzdálenost 15 až 30 metrů, přičemž 1 schod = 1
metr, je  měsíční cena navíc 48 Kč/ks, t.j. při 5 popelnicích celkem 240 Kč
měsíčně navíc.

Navržené umístění popelnic: pod schody ke sklepu, na plošině vedle vchodu
do dvora. 5 popelnic na směsný odpad se tam vejde. Nádoby na tříděný odpad
by zůstaly na stávajícím místě.

Nový způsob vynášení stačí písemně objednat u Komwagu.

Navrhujeme nový systém vyzkoušet. Pokud by obyvatelům domu nevyhovoval,
není nic snadnějšího než se vrátit ke stávajícímu umístění.