Subject: Vanocni koncert 15. 12.

From: Cesta domů <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Nov 2004 11:51:37 +0100

Mili priznivci Cesty domu,

ve stredu 15. 12. od 19,00 se kona vanocni koncert, jehoz vytezek byl
velkoryse nabidnut Ceste domu.

Program je uveden v prilozene pozvance. 

Pokud si v predvanocnim obdobi najdete na koncert cas, budete srdecne
vitani.

S pranim klidnych podzimnich dnu

Eva Mokrejsova

Cesta domu

----------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------

Od 20.zari do konce roku 2004 muzete podporit Domaci hospic Cesta domu
darcovskou sms. 

Sms ve tvaru DMS CESTADOMU poslete na cislo 87777.

K tarifni cene vasi sms bude pripoctena castka 30KC + DPH, Cesta domu obdrzi
27 Kc.

Pomuzete umirajicim a jejich rodinam, které se o ně doma staraji.

Dekujeme! 

Další informace na  <http://www.cestadomu.cz/> www.cestadomu.cz a
<http://www.darcovskasms.cz/> www.darcovskasms.cz