Subject: Zpráva o aktualizaci TS ČBK

From: WWW-Daemon <[email-masked]>
Date: 13 Jan 2005 15:01:49 +0100

Dobrý den.

Na serveru TS ČBK (http://tisk.cirkev.cz) jsou následující nové zprávy:

Tisk všech článků: http://tisk.cirkev.cz/art/clanek-tisk-vse.asp?z_y=2005&z_m=1&z_d=13

Poselství papeže Jana Pavla II. ke XIII. světovému dni nemocných
[Gabriela Hánečková, Dokumenty]

http://tisk.cirkev.cz/art/clanek.asp?id=6431

Poselství papeže Jana Pavla II. ke Světovému dni uprchlíků 2005
[Gabriela Hánečková, Dokumenty]
Světový den uprchlíků připadá na slavnost sv. Josefa (19.3.).
http://tisk.cirkev.cz/art/clanek.asp?id=6430

Toto je automaticky rozesílaný e-mail. Pokud nadále nechcete tyto zprávy o aktualizaci dostávat, můžete se odhlásit na adrese http://tisk.cirkev.cz/art/email/.

______________________________________________________________________
Tato zpráva byla vygenerována redakčním systémem Nemesis 2000 verze
4.5 na serveru TS ČBK.
Pokud máte k obsahu tohoto mailu nějaké dotazy, kontaktujte nás na
adrese [email-masked]
----------------------------------------------------------------------
http://tisk.cirkev.cz