Subject: Letošní Sázava

From: "Ivan O. Stampach" <[email-masked]>
Date: Sat, 11 Jun 2005 11:51:54 +0200

XV. letní filosofická škola v Sázavě  	 

Nadace Světový étos - centrum Prokopios v Sázavě pořádá XV. letní 
filosofickou školu. Zejména studentům se nabízí účast na libovolné 
části. Obvyklý program sestává z dopolední práce pro obec, jímž studenti 
pokrývají náklady pobytu a odpolední program. Některé dny jsou 
uspořádány jinak.

Program se už dlouho sestává z tří částí. Letos budou uspořádány takto:

4. - 6. 7. blok Světový étos a abrahámovská náboženství; jde o celkem 
tři přednášky a jednu panelovou diskusi.

Jako vedlejší program částečně souběžně, totiž ve dnech 5. - 7. 7. bude 
(vždy večer) prezentace prací studentů na filosofická religionistická 
témata.

Druhý blok ve dnech 7. - 10. 7. jsou obyvklé Sázavské meditace o 
základech vědy: odpolední přednášky přislíbili mj. Petr Vopěnka , Zdeněk 
Neubauer, Ivan M. Havel, Ivan Chvatík.

Na dny 11. - 15. 7. je domluvena Hebdomas scotistica. Je to týden 
soustředěné seminární práce nad filosofickými texty. Jedním z garantů 
bloku je Petr Dvořák. Celý týden bude věnován textům týkajícím se Jana 
Dunse Scota.

Další detaily k dispozici u mne (z mých stránek je možno mi napsat), 
nebo v Sázavě na poštovní adrese Dr. I. Flossová, 28506 Sázava 118 nebo 
(občas) na telefonu 327 321 479.

Dovoluji si předpokládaným zájemcům, studentům nebo pedagogům poslat tuto základní informaci s pozdravem

Ivan O. Štampach
Písecká 18
130 00 Praha 3
[email-masked]
603 897 412
267 31 57 99