Subject: bakalarka

From: Jana Ouskova <[email-masked]>
Date: Tue, 17 May 2005 12:41:19 +0200

Ahoj Libore,
posilam Ti svou bakalarku. Myslim, ze to nemusis cist cele, protoze jsem 
nechala ty kapitoly, co jsem mela v diplomce a pripsala pouze 
nasledujici kapitoly:
*
*3.5. Spiritualita manzelstvi.
4.3. Právní farizeismus
7.    Zkušenosti*

*Vcelku jde asi o 10 nebo 12 stranek. Moc Te prosim, jestli by sis to 
precetl co nejdrive a poslal mi sve vyjadreni.Mame to odvzdat do 10 6. 
tak abych to pripadne stacila prepsat. Budu Ti vdecna za jakekoli 
pripominky.
Ke kapitole 7 jeste pripisu jeden par katolika a protestantky, ale s tim 
budu teprve mluvit a tak to pripisu pozdeji.
Jinak jsem moc nevedela, jak tu kapitolu 7 pojmout, tak ti predkladam, 
co jsem napsala. Nevim, jak bych to jinak mela udelat.
Take bych se chtela zeptat, jestli je nutne menit nazev prace. Nekde 
jsem sly sela, ze ano, ale nejsem si tim jista.
Zatim ti preji hezky den
S pozdravem Jana Ouskova
*
*