Subject: Prosba veliká....

From: Katka Vavrušová <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Nov 2004 11:34:27 +0100 (CET)

...moc veliká.
Ahoj Libore,
mám na Tebe velikánskou prosbu: Potřebuju se s Tebou sejít a prokonzultovat tu diplomku, protože mám přes 20 stránek a nevím, jak z toho vyždímám těch 40. Tak bych to s Tebou chtěla prokonzultovat.Problém je v tom, že můžu přijít každý den až po 17hodině (kromě úterka - to možu až po 22hod).
A tento pátek taky nemožu - jedu dom.
Libore,ráda Tě uvidím!
Měj se pěkně a pozdravuj Mirej!
                                Katka
P.S. pozdravuje Tě Helča
____________________________________________________________
http://www.bezpecnyinternet.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=80833

---

From: Katka Vavrušová <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Nov 2004 09:03:13 +0100 (CET)

Ahoj Libore,
ja v utery nemozu - su cely den na vratnici, ale v to pondeli, treba v tech 17hod,jestli bys mohl,tak to by bylo skvele.Ja myslim,ze bys v pohode mohl v 18:00 odejit.
Mel bys teda v pondeli 15.11.v 17hod cas?
Ze bysme se teda jako sesli. Jestli jo, tak kde se sejdem?
Jestli ne,tak pojdme hledat dalsi spolecny termin.
Tzn: utery   16.11.-nemozu
     streda  17.11.-volno-to si nebudem kazit den diplomkou
     ctvrtek 18.11.-po 17hod
 o vikendu tu nejsu.
Tak,ted neco navrhni Ty! Mej se moc pekne!
Pozdravuj a snad se brzo uvidime
                                Katka
____________________________________________________________
http://www.bezpecnyinternet.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=80833