Subject: Fw: kontakt

From: "Mirej Ryskova" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jun 2005 13:40:34 +0200

Libore,
preposílám ti mail od Jany Lastuvkové. Kontakt na Veroniku Sklenárovou,
resp. Pomikálkovou (doufám, ze se ted tak jmenuje), nemám, ale mozná más TY.
Kdyz tak Jane odpovez.
Mirej
----- Original Message -----
From: "Jana La¹tùvková" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Sent: Saturday, June 11, 2005 1:32 PM
Subject: kontakt

> Ahoj Mirei,
>
> zdravim Te ted z meho bydliste z Jenikova. Jak se Ti dari, urcite uz mas
plno planu na prazdniny. Ja jsem ve ctvrtek odevzdala bakalarku a v zari me
cekaji zkousky. Doufam, ze to vsechno dopadne a studium radne ukoncim.
>
> V souvislosti s ukoncovanim studia mam na Tebe jednu malou prosbicku.
Shanim totiz kontakt na Veroniku Souckovou, chodila na Jabok o par rocniku
vys, nevim presne o kolik. V prvaku jsem totiz bydlela u jeji babicky a nez
uplne odejdu z Prahy, rada bych se s ni jeste zkontaktovala, ale nedari se
mi to, tak bych to chtela zkusit pres Veroniku. Vim, ze Ty mas hodne
kontaktu na studenty. Nemas na ni nahodou telfonni cislo. Moc dekuju.
>
> Pozdravuj ode me Libora, casto na vas a vubec na lidi z Jaboku vzpominam.
Ted hledam praci. Nasla jsem si podnajem v Pardubicich a snazim se tam nejak
uchytit, i kdyz zatim se mi to moc nedari. Jinak se ale mam skvele a jsem
moc spokojena. S pritelem jsme se zasnoubili a na rijen chystame svatbu.
Tesime se na spolecny zivot. Jsou s tim starosti, ale takove prijemne. Jeste
aby Buh dal a vsechno to nejak dobre dopadlo.
>
> Ted je pred nami leto, tak si ho hezky uzij a nacerpej sily.Pokud mas
nejaky ten kontakt nebo ho muzes nejak zjistit, byla bych moc rada. Predem
dekuju. Tak se mejte Ty i Libor krasne a snad se v zari sejdem na
bakalarkach.
>
>                                            Ahoj Jana Lastuvkova
> ____________________________________________________________
> http://www.listicka.cz
>
>