Subject: Pozvání od o.s.LETNÍ DŮM

From: Letní dům <[email-masked]>
Date: Tue, 24 May 2005 15:51:57 +0200

LETNÍ DŮM Vás srdečně zve na Bambiriádu. Ta probíhá 26. - 29.2005 v parku na
vrchu Vítkov. Každý den od 9:00 do 17:00 nás můžete přijít navštívit,
povzbudit, okouknout do stanu číslo 18. 

Letos poprvé nám budou na Bambiriádě pomáhat Kristýna, Alžběta, Lenka, Jarka
a Monika. Tento pětilístek děvčat do Prahy na bambiriádní dny přijede z
Dětského domova v Krompachu.

V našem letnědomním stanu si budete moci namalovat svůj vysněný dům nebo
něco jiného u malířských stojanů. Také Vám nabídneme naší barevnou
prezentaci.

Na vrch Vítkov se nejlépe dostanete kyvadlovou dopravou ze stanice metra "A"
Želivského, tramvajemi do zastávek Biskupcova nebo Ohrada a autobusy
(133,135) do zastávky Ohrada.

Více o Bambiriádě se dozvíte na  <http://www.bambiriada.cz/>
www.bambiriada.cz.

Více o o.s. LETNÍ DŮM se dozvíte na  <http://www.letnidum.cz/>
www.letnidum.cz.

Těšíme se na potkání s Vámi, dříve nebo později.

Lucie Kokrdová

Občanské sdružení LETNÍ DŮM
Senovážné náměstí 24/977
116 47 Praha 1
IČ 659 982 01
DIČ CZ 659 982 01
Telefon: 732 822 278
www.letnidum.cz
e-mail: [email-masked]
Veřejná sbírka: 406406406/0300
Běžný účet: 191237369/0800