Subject: Zpráva o aktualizaci TS ČBK

From: WWW-Daemon <[email-masked]>
Date: 19 May 2005 14:01:49 +0200

Dobrý den.

Na serveru TS ČBK (http://tisk.cirkev.cz) jsou následující nové zprávy:

Tisk všech článků: http://tisk.cirkev.cz/art/clanek-tisk-vse.asp?z_y=2005&z_m=5&z_d=19

Pouť u příležitosti 10. výročí návštěvy Jana Pavla II.
[Pavel Mléčka, Z domova]
Pouť se uskuteční v sobotu 21.5. na Svatém Kopečku u Olomouce.
http://tisk.cirkev.cz/art/clanek.asp?id=6980

Pouť za obnovu rodin a nová duchovní povolání
[Pavel Mléčka, Z domova]
Diecézní pouť děkanátů Svitavy, Konice a Litovel se koná v sobotu 21.5. od 16.00 hodin v Olomouci.
http://tisk.cirkev.cz/art/clanek.asp?id=6978

Pouť rodin ke sv. Zdislavě
[Pavel Mléčka, Z domova]
Pouť rodin se uskuteční v sobotu 21.5. od 10.00 hodin v Prostřední Bečvě.
http://tisk.cirkev.cz/art/clanek.asp?id=6977

Toto je automaticky rozesílaný e-mail. Pokud nadále nechcete tyto zprávy o aktualizaci dostávat, můžete se odhlásit na adrese http://tisk.cirkev.cz/art/email/.

______________________________________________________________________
Tato zpráva byla vygenerována redakčním systémem Nemesis 2000 verze
4.5 na serveru TS ČBK.
Pokud máte k obsahu tohoto mailu nějaké dotazy, kontaktujte nás na
adrese [email-masked]
----------------------------------------------------------------------
http://tisk.cirkev.cz